Wednesday, November 10, 2010

Stimnya Cipap Dia

Aku ni boleh dikatakan pakar dalam bermain cipap wanita.
Masa tu aku ni agak popular kat sekolah. Banyak awek nak kat aku. Tapi aku biasala........ cool..

Satu hari tu masa balik sekolah, aku tersua kat satu perempuan ni. Dia tu asyik pandang kat aku jer. Aku pun tanya dia apsal pandang aku jer. Aku boleh lihat muka dia yang manistu menjadi kemerah merahan. Dia pun menjawab perlahan lahan yang dia ni dah syok dengan aku dari dulu lagi. Aku pun buat donno jer la. Dah perkara biasa dah bagi aku. Yang aku terkejut tu dia ajak aku pergi kat bilik stor
untuk beromen. Aku pun setuju la.

Apabila dah sampai kat sana, aku pun tunggu apa lagi... cium dia la. Aku dapat rasa yang tetek dia timbul secara mengejut. Aku pun meramaskan tetek dia. Sedap betul.. Secara perlahan aku pun buka baju dia. Dia pulak bermain dengan batang aku. Lepas aku dah puas cuim dan ramas tetek dia, aku pun baringkan dia. Secara perlahan aku pun melondehkan seluar dalam dia berwarna merah jambu.

Aku menjilat pepek dia dengan ganas. Dia pun menjerit
ah.......!!!!!!! Dah tahu klimaks dah memuncak aku pun pindahkan batang aku dalam pepek dia. Aku pun menjolok dia seperti seekor binatang. Selepas menjolok dia 8 minit aku pun cepat² tarik keluar batang aku. Habis dia punya tetek penuh dengan air krim aku. Dia pun kolom aku punya batang sehingga bersih air krim.

Aku merasakan batangku begitu kebas dan sakit sehingga
batang konek sebesar pokok kelapa tu hampir patah...aku menyuruh dia memberhentikan acara kolom-mengolom inih..

AKU BERTERIMA KASIH KAT PEREMPUAN TU KERANA TAK PERNAH AKU MERASA BEGITU PUAS BEROMEN DENGAN PEREMPUAN SEBELUM INI.

Aarkzhhhhhhhhhhhhhh.......
A

1 comment:

  1. stim la

    jom jilat pantat
    http://mukabuku11.blogspot.com/

    ReplyDelete